Szorosabb ÜZLET és IT kapcsolat: „Az ÜZLET = IT és az IT = ÜZLET”.
Bizonyára minden üzleti vezetőben felmerült már a kérdés, vajon megfelelő támogatást kap-e az IT oldaltól és hogyan tudná hatékonyabbá tenni azt.
Képesek vagyunk befolyásolni az IT szemléleteket is és olyan IT-t varázsolni, amely lehetővé teszi, hogy az ÜZLETI területek önálló sebességben fejlődjenek, a saját igényeik és szolgáltatásaik szerint összekapcsolódjanak és az egyes területi alkalmazáscsomagok, funkcionális fejlesztések (kiadások, release-ek) ne várjanak egymásra. Sok nagyvállalat azzal küzd, hogy Release-eket menedzsel, architektúrát és átlátóképességet fejleszt, miközben az üzleti területek gyorsabban haladnának.
Egy olyan rugalmas, nyitott és maximálisan együttműködő IT-t kaphat, amely nem gátolja, hanem integrálja és versenyhelyzetbe hozza az üzleti területeket, vagy akár a külső partnerekkel történő együttműködéseket.
Az Enterprise Service Bus (ESB) vagy Microservices világban történő IT megújítás révén olyan technológiák épülnek be és válnak mindennapossá, mint az IT Szolgáltatási Katalógus, a szolgáltatások előfizetés jellegű megoldása, az integrációs API Gateway-ek alkalmazása, valamint az elérhető Mobil alkalmazások és monumentális/Legacy rendszerek közötti átmenetek gördülékeny kezelése, összekapcsolása.